19 January 2011

"They're in the village. Still trying to convince the folks we're friendly elves."

Så mycket har hänt sen sist. Men så jobbigt att skriva ner, så jag tar det så jag "kommer ihåg".

Jag fått min vikariat förlängt. Vilket känns hur kul som helst. Jag gillar Bergstigen.
Jag har köpt en ny fåtölj och fixa lite i lägenheten, så nu känns det hemma.
Jag har fått träffa en snäll och bra doktor, så nu har jag fått lite hjälp på vägen, vilket jag är otroligt tacksam. Nu måste jag bara lära mig att ta grejerna, när jag känner av det. Vilket konstigt nog väldigt svårt, eftersom jag är så van att det är så som det är. Men det blir nog bra med tiden.
Annars då... Tänker mycket att kanske åka bort efter sommarn. Borta några månader eller ett år? Uppleva lite saker, skulle ju inte sitta helt fel. Känns bara lite tråkigt att man antagligen få åka själv.

Förutom allt det där, så jobbar jag, sover eller dricker te. Kanske borde fixa lite mer roliga saker att göra, annars ramlar man in nog i en depression eller dylikt snart.  yikes.

(Sanctuary får en säsong fyra, så jäkla azum!)

1 comment:

mikaela said...

Hehe tack :D Man kan beställa en om man har wordpress ;) Men din blogg är ju så cool så du behöver ju ingen :)

Börja med att vara borta några månader bara :) Annars blir det för länge! ;p
Jag tyckte 3 månader i Thailand räckte gott och väl. Var skönt att komma hem då och träffa nära och kära. Annars tror jag man saknar för mycket.

Haha "jobbar sover eller dricker té" det lät bra ;)