31 January 2011

Monday Monday Monday, right?

Så livet fortsätter som vanligt. Jag är iallafall inne på mina sista nätter nu, vilket känns skönt. Efter ha varit inne i nattperioden så pass länge så är man rätt konstigt i huvudet. Ska bli skönt att komma i rätt dagsrytm senare.
Ska troligen jobba i helgen, istället för nästa helg. Det var visst lite smått kaos så någon ville byta helg. För mig spelar det inte så stor roll, så jag tackar nog ja till det. Vilket är nog bra, annars blir jag nog lite galen, ungefär gå fram och tillbaka i lägenheten, eftersom jag skulle vara ledig från onsdag till tisdag.

I helgen var jag på släktmiddag med hela tjocka släkten (den lilla släkten som är kvar). Iallafall hade otroligt trevligt. Vi åt massa go mat och pratade. Moa och jag spelade kort och kollade på fångarna på fortet. Och på söndag såg jag på Moas bandymatch. Så jäkla spännande!

Vad annat händer i mitt intressant liv då?
Hm.. Mamma ville att jag ska prova söka till massage skolan bara för att se om jag kommer in eller inte. Men att jag inte behövde tacka ja. Så jag kanske ska göra det ändå.

Jao, ska dricka upp mitt te och sen måste ta och vila lite granna så jag orkar med natten.

No comments: