07 January 2011

och så blev den en sån där 2010 lista..

vad gjorde du 2010 som du aldrig gjort förr? flyttade till en alldeles egen lägenhet.
höll du några av dina nyårslöften? nej
fick några av dina vänner barn? japp, Mikaela!
vilka länder besökte du? inga, tråkigt nog!
vad skulle du vilja ha 2011 som du saknade 2010? att lära mig konsten att leva i nuet och massa av äventyr!
vilket datum 2010 kommer du att minnas, och varför? 2 juli, Mammas 50årsfest. även 3-4 juli var en otrolig skön och rolig helg på torpet.
vart tog det mesta av dina pengar vägen? hyra och mat! *yey*
vad var din största framgång 2010? tycker inte jag har fått nå rätt stora framgångar under året... kanske att jag har växt på mig lite och vågar stå på mer för mig sjäv.
vad önskar du att du gjort mera av? tränat, umgås med familjen och vänner.
vad önskar du att du gjort mindre av? jobbat faktist - hela sommarn försvann.
största misstaget? att jag missa en kurs på körskolan för jag jobbade så mycket.
har du varit sjuk eller skadat dig? min förbannade fotled måste jag nog säga. Den blir nog aldrig bra igen, den kommer alltid vara lite uppsvälld och göra ont.
bästa köpet? min soffa och mobilen.
gjorde någonting dig riktigt glad? nyårsdafton gjorde mig riktigt glad, för jag hade så otroligt trevligt. Sen är finns mer men jag kommer inte på någonting just nu.
vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? oj..hm. ingen riktig speciell låt för året. Men det jag tänker på mest är Editors - Papillion och Mumford & Sons - Roll Away Your Stone.
var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? det har väl gått upp och ner. Men lite mer åt det gladare sidan måste jag nog medge.
blev du kär i år? nej.
största musikaliska upptäckten? mumford & sons.
vilka festivaler besökte du? inga. jobbade ju hela sommarn.
vad gjorde du på din födelsedag? jag har ledig tack och lov, har inte varit det dom senaste två åren. Jag var iallafall hemma tog det lugnt, släkten kom och hälsade på.
bästa filmen? Scott Pilgrim vs. the World
hur skulle du beskriva din stil år? bekväm, lite smått tråkig men väldig emma.
finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? mer pengar, mindre jobb, mer trevligare fester, mer mysigare kvällar med vänner och familj.
bästa tv-serierna? sanctuary, stargateuniverse, the big bang theory
något du önskade dig och fick? fjällräven ryggsäck.
vem saknade du? mormor,morfar & farmor.
en värdefull läxa du lärt dig i år? har nog lärt mig många värdefulla läxor. men klockan är tjugo över 5 på morgonen så jag orkar inte skriva ner dom just nu.

1 comment:

Mikaela said...

Mysigare kvällar med vänner låter bra! Och mysigare fester, såklart ;)