06 December 2010

wonderful weekend

Imorgon börjar på mina sista nätter. Det ska bli skönt att vara klar med nattperioden. Var lite smått trött i huvudet på fredag. Otroligt att jag ens höll mig vaken till klockan tio.
Men jag har iallafall haft en väldigt lugn och skön helg. Inte så många knyck alls. Grattade Pappa igår, han fyllde ju år i torsdag men då kunde jag inte gå eftersom jag skulle jobba natt. Han bjöd alla fall på jul fika, så det var rätt mysigt. Senare på kvällen gjorde jag en riktigt god älgstek. Så jäkla gott!
Och idag har jag mys med en bok och sen ätit söndagsmiddag hemma på haga. Även bakat lussekatter med mamsen. Även varat helgen med några Chuck avsnitt och fått prata med Hanna.
Och till vecka ser jag fram emot att få träffa Helene.

Och till en alldeles utmärkt sak, jag fick byta helg! Så jag jobbar i helgen istället 18&19/12 så jag kan gå på Alexis dop! Otroligt bra, skulle ha blivit arg och ledsen om jag inte hade fått byta helg. Men det är tur att Per är snäll och byter med mig! yey!

Nu ska jag ta och se klart på mitt Chuck avsnitt och sen läsa min bok 'Hur död som helst'.
tjing.

1 comment:

mikaela said...

Hehe, vem vet ;) ;) Kanske gör en "mamma" och drar till Thailand och görne! Fast det vore tråkigt utan alla nära och kära.