03 February 2011

may you stay forever young

Idag är det min ledig dag. Och jag klev upp klockan sju för att tvätta. Men det var rätt skönt att komma upp och vända tillbaka dygnen efter jag har jobbat natt nu ett tag. Var inte så värst trött heller för jag somnade mellan 10 och halv 11 tror jag. Fast kunde ju ha legat kvar också, det var ju så otroligt skönt att sova!
Sen har det inte hänt så mycket denna morgonen. Eller jo! Jag klippte min lugg! Hehe. Det blev en riktigt söt lugg, hehe. Vet inte riktigt hur annars man ska beskriva den. Men söt blev det eller så kanske man säger att jag blev söt i den? I don't know, but i like it! Jag kan ju i alla fall se nu, och så slipper jag gå till frissan bara för att klippa luggen!

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på resten av dagen, ska hämta tvätten om en timme och ska nog lyxa till det och göra en god lunch om jag orkar. Sen kanske träna lite? Hur som helst blir det nog en lugn och skön dag.

tjing!

3 comments:

Mikaela said...

Att gå till frissan för att klippa luggen är ju bara dumt :)

Mikaela said...

Ja, men då klipper du ju inte BARA luggen ;)

mikaela said...

Jag förstår :) Då är du ju inte dum, så det är lugnt! ;)