02 December 2010

here we go again

Nu tänker jag göra en sån där jobbig lista som ingen orkar läsa, för jag har så otroligt tråkigt. enjoy.


Min bästa vän är min mamma.
När jag borstar tänderna tittar jag aldrig mig själv i spegel och håller alltid en hand för munnen.
När jag lagar mat så brukar jag alltid ångra mig och vill laga något annat.
Jag är rädd för hur mitt liv kommer bli.
Den värsta känslan är att förlorar någon man älskar.
Den bästa känslan är när wolverine kommer och kura ihop sig brevid mig och påminner mig att jag inte är ensam här i världen.
Jag är bäst på att inte komma på vad jag är bäst på.
Jag är sämst på att plugga
Jag kommer alltid vara en tönt?
Jag lyssnar på min röst inne i huvudet som påpekar allt och allo hela tiden.
Jag pratar med mig själv hela tiden.
Jag tycker om att läsa en riktig bra bok som man bara inte kan sluta läsa tills den är slut.
Kärlek är något jag inte har fått uppleva än. bara kärlek som jag har till min familj och vänner.
I somras jobbade jag alldelese för mycket..
Sist jag grät var för någon vecka sedan
När jag vill tänka så stänger jag av "mig själv"
När jag bakar så bakar jag antagligen bröd,bullar eller muffins
Innan jag går och lägger mig tar jag alltid en runda i lägenheten och plockar upp wollvis (om han inte redan ligger i sängen)
Just nu tänker jag på att det bara är ungefär 45 minuter tills jag får gå hem och sova.
Bebisar är urgulliga.
Idag har jag sovit ungefär hela dagen, förutom mellan 13 och 13.45
Ikväll ska jag gå på tillbaka till jobbet och jobba min sista natt sen har jag en ledig helg!(!!)
Imorgon kommer vara en zombie. (=trött som tusan.)
Jag vill verkligen funderar ut vad jag vill göra i mitt liv.
Om jag var ett djur skulle jag vara katt eller något annat häftigt!
Min mobiltelefon är gammal skruttig nokia som snart har sett sina bästa dagar..
När jag vaknar på morgonen sitter det alltid en söt liten katt vid sidan av mitt huvud och kollar på mig.

No comments: