03 November 2010

tankar

Den senaste tiden har jag haft tankar snurrades runt i min skalle, att jag måste hitta på nånting att göra med mitt livet. Vilket är väldigt frustrerande när jag inte vet vad jag vill göra...

Men nu har jag snurrat runt på olika sidor om att plugga utomlands! Hittade några som såg helt okej ut. Kollade runt på deras program men inte riktigt följ mig 100% i smak. Men så hittade jag en! I alla fall 90% haha, det är en massage skolan i Vancouver. Låter inte det lite häftigt? Beställde i alla fall en katalog från den skolan och en till för olika språkskolor runt i världen.

Man kan ju alltid beställa och kolla lite, skadar ju inte. Få lite större vy på det hela.


Så får se hur det hela ser ut när jag få katalogerna. Men visst skulle det vara kul.
Ingen annan som vill följa med? ;)

No comments: