04 November 2010

booknerd

Jag köpte köpte två nya böcker idag. Jag blev så himla sugen på nått nytt, eftersom jag har läst fyra böcker ur True Blood serien. Så jag kände att jag behöver läsa nåt annat ett tag.
Så jag köpte en fantasy bok, Storm över Ansalon och en Janet Evanovich bok.
Denna bok med Janet Evanovich är en " Between-the-numbers" bok. Så ska bli kul att läsa den, men det dåliga är att dom där böckerna tar slut på en gång. För dom är så jäkla roliga så man kan inte sluta läsa dom.
Därför köpte jag den andra, ska bli intressant att läsa den!



Nu ska jag packa lite granna för imorgon åker jag till Stockholm med Mamma. Vi ska strosa runt där i staden och shoppa lite, och käka middag med min Morbror och hans fru och även Jim som är kvar där i helgen för att han ska ha firmafest. Det ska bli hur trevligt som helst! Ser framemot det. :)


1 comment:

mikaela said...

hoppas du har kul i den kungliga huvudstaden! :D