15 November 2010

Söndag fast Måndag

För mig känns det som det är söndag och inte måndag, som det såklart egentligen är. Men när man jobbar som man jobbar blir man lite dagvill. I alla fall det har varit en skön jobbar helg, känns som bara har ätit hela tiden. Vilket nog magda och jag har gjort? Vi har julskum, julskinka, cheesecake och såklart lunch, middag och kvällsfika. Jag tror nog vi gick upp några kilo den här helgen. Blir alltid så när jag jobbar med henne, vi bara äter och äter. haha. Faktiskt egentligen tror jag inte att det är så värst mycket, det känns bara som det.
Anyway, igår kväll var Jim och jag på bio och såg Cornelis. Den var bra! Helt klart sevärd. Jag satt bara och tänkte på att han skulle dö på slutet, jag tyckte att hela filmen var så sorglig. Så nu har jag fått en bild av att Cornelis liv var jätte sorgligt, men det var de ju såklart inte.

I veckan ska jag som sagt försöka gå på bio igen. För Harry Potter har ju bio premiär!!(!!!) Hehe. Det tur att jag jobbar korta pass hela veckan (tror jag). Så jag har tid över till Ron, Harry och alla dom. (tönt varning, jag vet..)

No comments: