14 February 2011

weekend

hade otroligt kul igår kväll och underbart god mat. så man kan ju säga att hela kvällen var rätt lyckad. Krogen kanske inte var det bästa, det var fullproppat på svenssons, så vi fick gå på bittens istället. men det gick det också! Kvällen var mycket bra även fast jag var lite små sur på vissa.
Vi skulle ta en annan kväll och gå ner tidigt och skaka våra lurviga hela natten.
Nu sitter jag och väntar på Grammy galan, som börjar klockan 02.00. Jag undrar ja om jag kommer hålla mig vaken tills det, är rätt trött redan nu. Och så ska jag vara lite med Helle imorgon så jag vill inte vara jätte trött. Eftersom galan slutar ungefär halv sex så får jag inte så många timmar sömn. Men kan ju se den imorgon kväll, men det roligare att se den live.
anyway tjing!

No comments: