07 November 2010

I could really use a wish right now

Nästan varje gång jag ska gå och lägga mig, känner jag att det är någonting som saknas. Men jag vet inte vad, det är bara en sån där jätte jobbigt klump som gnager sig fast. Förut fick jag bara en någon gång då och då, men på senare tid har den dykt på allt tätare.
Känslan är som att det är någon som tar tag i hjärta och river sönder det och sedan hoppar på den. Det är verkligen ingen trevlig känsla att bara få sådär när som helst.

Can we pretend that airplanes, In the night sky
Are like shooting stars
I could really use a wish right now wish right now, wish right now.


funderar och funderar, man vet aldrig vad som händer.
_________________________

Men nu över till något roligare, någon annan som såg EMA?
Sharika var het! Jisses! Och älska Dizzee! Enda rappare som jag verkligen tycker om, eller Eminem är okej.
Nu är det Jersey Shore, det är så jäkla roligt att titta på det. Så himla mycket drama! OMG, hihi

No comments: