21 October 2010

ännu en dag

kom ju på att jag var ledig även idag. så det blev en väldigt lång sovmorgon - vilket jag kände jag behövde. Resten av dagen har inte tillbringats på sängen vid datorn. Snackat lite Hanna och kollade på Scream Awards. Vår kära egna svensk vampyr vann priset för bästa skräck skådespelare för true blood. Sen har jag nosat runt på internet ett tag och även gått upp på tempo för att köpa allt jag glömde och köpa igår när jag var på tempo. Skulle köpa ungefär åtta grejor igår, kom hem igår med två av grejorna, vilket minne ey?

Också har jag en lite fundering, jag förstår inte hur jag kan vara så klumpig att snubbla/ramla när jag har så små fötter? mysko, verkligen. Tåls att fundera på..


looki looki vad jag köpte nu, tänkte prova på de här med smoothiesar!

1 comment:

Helene said...

Dom där är jättegoda, men synd bara att de är så mycket socker i dom dära. Så bättre att göra själv, kanske du ska få en smoothiemaker i julklapp ;)