21 June 2009

torpet

jag hittade min plånka, den låg på gräsmattan liksom på kanten. haha! klantigt av mig!

min midsommardag var så himla skön, lugn och fint väder, fast det kom en rejäl skur precis när vi skulle äta men den gick över som tur.
Det var gomat hos oss, så anita, curt, hasse, sussi och moa var bjudna. Det var mycket trevligt, mycket skratt. Lite kubb spel blev det också. mitt lag vann, fast låg så dåligt till!
Efter en lång stund åkte dom hem, men istället kom Poll och hans tjejkompis. Vi bjöd på lite mat till dom också. Efter kanske ungefär en timme, tog vi en tripp till Noret. Där var det många fulla glada människor! Vilket var faktist väldigt kul att titta på. Fast jag kände mig lite utanför, spiknykter iklädd mjukisar, stortröja och dunväst. haha. Alla var så uppklädd och kalasfulla. Men det var kul ändå! Träffade lite folk, och fick många kramar (wtf liksom?), men det var bara trevligt. Haha, tror faktist jag aldrig har fått så många kramar av olika pojkar på en hel kväll, hihi.
Sen åkte vi hem, och spelade poker och åt salta pinnar, chirre och godis. Sen blev sovdags och jag läste bamse! så längesen man läste kära bamse. (;

Idag var det sjuuukt varmt, ville verkligen inte åka tillbaka in!
Klippte iallafall gräset och det var jävligt jobbigt! På slutet där började flugorna komma på en (haha) då luktade man inte gott!
Och föresten grattis till moa som vann med 6-3 mot kramfors!

jag har överansträngt min axel, hur det nu kan gå till?

btw skön jobb vecka; jobbar 14.00 måndag, tisdag, onsdag och natt på torsdag och söndag. kan det bli skönare? :D

No comments: